L’emoció de la lectura, l’emoció de la trobada
¿Qué centros para estos alumnos?
Aquest capítol se centra en els processos d’escolarització dels alumnes amb trastorn de l’espectre autista. S’hi abord...
Usando Scratch en secundaria
Contextualización de la experienciaMuchas veces los educadores y las educadoras nos encontramos frente a la disyuntiva de impartir, simp...
Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
La identidad como reflejo educativo y creativo: Pau Casals
Notícies d’interès
La relación con la familia
En aquest capítol es parla de la família de l’alumne amb trastorn de l’espectre autista: com s’aprèn a escoltar...
Alumnado competente en el futuro tecnológico
¿Quién podía imaginar hace veinte años que los autores de este artículo podrían estar escribiéndolo, simultáneamente, mientras un...