Autoritat i límits
L’escola com a espai de coneixement: El paper de la reflexió, dels equips i de la formació perm...
Podríem imaginar l'escola com un territori intelligent i ens podríem preguntar: «Com es governa l'escola des del punt de vista del seu...
Hablando en silencio
L’avaluació de la direcció dels centres
En vista de la investigació i de la pràctica educatives, esdevé essencial, en els processos de canvi i transformació, disp...
Dialogue, per tant, convisc.
El gran objectiu pedagògic que perseguim amb el nostre treball és la millora de la convivència escolar i la creació d'un clima adequa...
Lectura: La croada dels nens
Vull recomanar un llibre trist, un llibre que acaba malament, un llibre on tots els protagonistes moren congelats. Un llibre que parla de...
Aprender a aprender cuando evaluamos
Contra más consciente es uno de cómo ha ido construyendo su conocimiento sobre un tema, más posibilidades tiene de acercarse a la form...
Geometría dinámica: una opción novel para la capacitación de maestros
Geometría dinámicaDesarrollo del cursoEl primer paso para el establecimiento del curso fue decidir el contenido del mismo (conocimiento...