Algunas metáforas y un oxímoron
Retalls
That is the question! como dría Shakespeare. El porqué de un Plan de lectura a la escuela
L'escola ha d'establir un pla d'actuacions per consolidar, millorar i reforçar la lectura, eina bàsica de l'aprenentatge. Aquestes acci...
Ja hi som tots!
En aquest article s’explica l’experiència de l’ús del vídeo a les entrevistes familiars. El context és e...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
El joc, al cor del procés d´ensenyament i aprenentatge
«El joc és la disfressa de l’aprenentatge.»1 Us imagineu l’aprenentatge, disfressat de joc, colant-se a l’escola?...
Espais i objectes potenciadors de trobades d’aprenentatge i de desenvolupament al 0-3
L’atenció als materials és un aspecte clau en una educació infantil de qualitat, atès que l’aula ha de ser un ...
Patricia y Daniel… maestros de circo. La escuela sobre ruedas
Quan et prepares una entrevista a uns mestres de circ, penses en algú que ensenya als infants a fer malabars, tombarelles i altres activi...