L´aprenentatge cooperatiu, plataforma per a una escola que aprèn
La investigació socioeducativa ha demostrat que s’aprèn més i millor mitjançant la cooperació, activitat que ...
Romper el tabú de la lentitud
slow food, slow citiesCarl Honoré (C.H.): Sin duda. Aprender es una cuestión de ritmo y timing. Los niños necesitan encontrar retos ac...
L’eco
Un joc per treballar el lèxic i l’estructuració morfosintàctica formant una simple cadena de missatges i practicant la comp...
La mirada lenta
Recuerdo haber leído esta recomendación, pero no sé dónde: "Tómate tu tiempo" (Take your time).Tampoco recuerdo quién la escribió....
Àlbums il·lustrats que acosten generacions
Combinant textos d’autors contemporanis i contes meravellosos amb il·lustracions d’una gran riquesa plàstica, es preté...
Carta a compañeros y compañeras.
Veure cinema, fer cinema, pensar en el cinema… (2a part)
¿Què és el que aconsegueix que vint-i-cinc nens i nenes siguin capaços d’oblidar-se d’on són i que s&rs...
Proyecto de real decreto de infantil: ¡no avanzamos!
La aprobación de la LOMLOE, que modificó la LOE, aportó la alegría de exigir que todos los centros que acogen regularmente a ni...