Reflexiones sobre el control de esfínteres en el 0-3
Beatriz Ferreira Varela, Cristina Llinares Francisco «El “hacerse pis en el cole” no puede ser un conflicto. No es de recibo que el c...
Aprenguem a ser positivament realistes i evitem el desànim. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu. Sab...
ACADA, un projecte consolidat de suport a l’alumnat amb dificultats de la Garriga.
ACADA és la sigla que correspon a Adequació Curricular per a Alumnes amb Dificultats d'Adaptació escolar, un projecte pioner que es po...
La pilota com a projecció del cos col·lectiu
Inter-accions és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada: facultats d’educació, cicles form...
La infancia, un regalo y también un tesoro
Vivimos un tiempo de incertidumbre, un tiempo en el que la escuela se siente muy exigida, al tiempo que cambia lentamente. Eso me hace pe...
Una escola Freinet a San Juan Chilateca
Des de fa vint-i-cinc anys, a l’escola primària Progreso s’està duent a terme una experiència freinetiana mercè...
GUIXdos, n. 169: Rainforests
Joc amb el diccionari: El dau
Els jocs amb el diccionari es poden plantejar a l’aula per aprendre a manejar aquest tipus d’obres, tant si es presenten en paper com en ...