Amb les famílies: Control d'esfínters
AMB LES FAMÍLIES Control d’esfínters Quin pot ser el paper de la família en el procés de control d’esfínters? Veg...
Programación y creatividad unidas en Mblock
Programación y creatividad unidas en Mblock Mblock es una herramienta de programación por bloques que nos permite desarrollar el pensamie...
L’evidència en la pràctica
Evidència aplicada Grups interactius i tertúlies literàries dialògiques per aconseguir que tot l’alumnat arribi al màxi...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Notícies d’interès
El diari d’aula: una eina compartida i compromesa
El diari d’aula és un document dinàmic i interactiu que recull la vida de la classe, que ofereix mirades diferents als fets que es...
Experiencia: ¿Cuento cuentos porque soy maestra o soy maestra porque cuento cuentos?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
Tu opinión cuenta; tu aprendizaje, también