Punto de partida
Els centres educatius es troben davant el desafiament de capacitar-se per a promocionar i donar suport a la participació i aprenentatge d...
El rol de l’alumnat
Us oferim un recull de les respostes publicades al fòrum de la nostra web, arran de la lectura de l’article de Juli Palou sobre el rol de...
La inflexibilidad en el pensamiento, en la comunicación y en el aprendizaje. Elaborar para poder...
Una de les característiques més importants dels joves que comparteixen l’experiència de sentir la vida amb indignitat &eacu...
Una experiència d’inclusió
En Fouad té la síndrome de Down. Suposa un problema que, a la classe, hi hagi un alumne amb discapacitat? Quines barreres hem de superar...
Testimonis de la memòria
Testimonis de la memòria Susana Mena, Eloïsa Valero Antón L’alumnat ha entrevistat avis i àvies per reconstruir la seva hist...
Sandbox, la col·laboració com a einaProjecte ludificat dels ODS en ciències socials amb Sandbox
La educación digital en tiempos de pandemia
La educación digital en tiempos de pandemia Jordi Jubany i Vila Las tecnologías sociales están hoy ampliamente presentes en nuestra soc...
Feliç i content
Estrenem una nova secció de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18). En aquesta secció, hi presentarem retalls breus de diàle...