La forma i el fons ideològic de la LOMCE
Marina Marroquí: «Cal deixar de demonitzar l’adolescència. L’educació en igualtat no s’...
Marina Marroquí: «Cal deixar de demonitzar l’adolescència. L’educació en igualtat no s’ha inoculat de manera rea...
Reseña
Cosas que pasan cuando conversamos MONTOLÍO, E. Barcelona. Ariel, 2019 Estrella Montolío, catedrática de lengua española en la Uni...
Tocant la prehistòria
Al present article, s’hi mostra la proposta d’un model educatiu que pretén apropar l’alumnat de primària a la hist&ogr...
Sobre el període d’adaptació
Us oferim alguns dels comentaris que heu compartit al fòrum de la web després d’haver llegit l’article de la Rocío Ma...
On aprenem realment avui?
La realitat socioeducativa que estem vivint comporta la necessitat de reflexionar entorn de les dimensions espaciotemporals en què es pro...
Trobades amb professionals STEM per inspirar joves
Trobades amb professionals STEM per inspirar joves Amb l’objectiu de contribuir a aconseguir que nens i nenes contemplin com a possibilit...
ReseñaEncuentros
Reseña Cosas que pasan cuando conversamos MONTOLÍO, E. Barcelona. Ariel, 2019 Estrella Montolío, catedrática de lengua españo...