Cooperar per transformar
Cooperar per transformar La construcció col·lectiva d’alternatives Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
L’evidència en la pràctica: Coneixements previs. Els coneixements previs, el ciment de tot el q...
Per poder abordar la importància dels coneixements previs, no podem deslligar els termes aprenentatge i emocions, ja que, depenent de les...
Què ens diu la recerca científica: Aprenem connectant les noves experiències amb els coneixeme...
Aprenem connectant les noves experiències amb els coneixements previs Consigna de l’evidència Per promoure l’aprenentatge, cal q...
Oscar Wilde
Oscar Wilde Quan l’art no imita i l’educació no educa De les relacions entre natura i cultura la filosofia en va plena i l’educ...
Taules de programació: I ara què faig? Taller d'acompanyament emocional
Taules de programació de la proposta didàctica A continuació es presenta la programació de la unitat didàctica «I ara qu...
El lideratge pedagògic (distribuït). Exemple de fitxa general d’un projecte: «Aprenentatge coo...
El lideratge pedagògic (distribuït). Exemple de cronograma dels programes del curs 2019-2020. C...
I ara què faig? Tallers d'acompanyament emocional
I, ara, què faig? Tallers d’acompanyament emocional Glòria Iniesta Guirao Al llarg del nostre dia a dia experimentem moltes emocions d...