El projecte de l’Institut Escola La Mina
El projecte educatiu de l’Institut Escola La Mina contempla la dimensió social i educativa de l’aprenentatge i va ser dissenyat amb...
Enterrats en trastos
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Del lector al docent en la lectura digital
L’article que presentem se centra en les reaccions dels estudiants en referència a la lectura d’obres digitals. S’hi mostren ...
La lectura com a experiència vinculada al gust
En el present treball s’hi teixeixen les accions d’una seqüència ideada perquè els meus estudiants, a partir de la lect...
L’art d’acollir
«Nunca más sin nosotras»: mujeres, historia y didáctica
«Nunca más sin nosotras»: mujeres, historia y didáctica Dámaris Collao Donoso David Aceituno Silva Pontificia Universidad Cat...
D’amistat i amiguisme
Una alumne de sisè tot rellegint les qüestions anotades a la pissarra manifesta que l’aspecte que més li interessa és ...
Tinkering a l’aula de primària: una ment creativa, múltiples solucions
El tinkering és una de les propostes educatives que està guanyant protagonisme en el marc de l’educació STEAM. Basat en la ...