¿Cómo progresar en la enseñanza de la energía?
Escola activa
Milena en qüestió
KIDE: programa global de convivència positiva i prevenció de l’assetjament escolar
El clima de convivència incideix en el benestar i en l’aprenentatge de l’alumnat. Conscients que el conflicte és part de les...
ENCUENTROS
V Congreso Internacional de Educación Ambiental (Diálogos por un cambio social y propuestas para la acción). El congreso está promovi...
Juan Malabar: «Tant el conte com el joc simbòlic són un assaig de la vida»
Hi havia una vegada un jove mestre madrileny d’educació infantil que, després de treballar dotze anys a l’escola públ...
Sensibilitat i empatia animal a l’aula
Cal introduir conceptes nous a les aules i al currículum, per exemple: els que es relacionen amb la sensibilitat i amb l’empatia animal. ...
Victoria Jiménez, Associació SIMROMI (dones gitanes). Si la mare canvia, tot canvia
És una Dona Gitana. Així, sí, amb majúscules. M’admira la força del seu discurs, la dignitat amb què p...