Aclarint el concepte de barreres per a la participació
Aclarint el concepte de barreres per a la participació Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer gairebé tot, amb adaptacions...
Esmorzem junts?
Esmorzem junts? Norma Sanfiz El petit mos del matí, a més d’un acte quotidià a l’escola, esdevé un espai educatiu en q...
¿Deberes de verano?
Obesitat infantil. Què pot fer l´escola?
Obesitat infantil. Què pot fer l’escola? El Joan farà 3 anys al mes de desembre, és dels més petits de l’aula i el que...
Significativitat i funcionalitat
Significativitat i funcionalitat Consigna de l’evidència Afavorir la vinculació dels coneixements previs amb els nous coneixements que...
Tenir cura de nosaltres
S’ha parlat molt de l’acollida emocional dels infants per a aquest nou curs, de generar espais d’escolta, vinculació i cohesi...
Va de… Davant d’una pandèmia… la possibilitat
Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip… i que fem. De fer sense pensar… a pensar el...