Educar sense estereotips de gènere a l’etapa 0-2
Al llarg d’un curs escolar, l’equip educador d’una escola de Vitòria de l’etapa 0-2 es va formar en coeducació, ...
Poètica a les converses amb les famílies
D’entrevistes entre mestres i famílies n’hi ha de molts tipus. Tanmateix, entre tota la tipologia que en podem arribar a trobar, l&...
El temps compartit en família, tresor per als nostres infants
La Leire, de 23 mesos, va cada dia a l’escola bressol mentre el seu pare i la seva mare treballen. Avui s’ha llevat aviat, perquè, ...
Jane Goodall, reciclem els mòbils en desús
Aquest projecte, anomenat Jane Goodall, és una campanya de reciclatge de mòbils en desús feta en anglès i en forma de proj...
Professorat: entre l’anècdota i la categoria
Sembla que s’incrementa la pressió sobre l’educació per assolir resultats satisfactoris mesurats en proves internacionals. A...
Asustando a los yokai
Asustando a los yokai Maria Isabel Rodríguez Fernández De regreso de las vacaciones de verano y del periodo de confinamiento, después d...
La COVID-19 i la política educativa durant la primera infància
L’excepcional pandèmia i les insòlites mesures de prevenció sanitària que hem viscut al llarg dels darrers mesos est...
Una mirada a l’escolarització d’infants amb malalties cròniques o de llarga evolució
Quan un centre docent ha d’afrontar la malaltia crònica, aguda o de risc vital d’algun dels seus alumnes es crea una incertesa entr...