Educomunicación: adolescentes productores de microdocumentales
IntroduccióneducomunicaciónLa información como realidad social y, por ello, didáctica no se limita exclusivamente a la presencia de u...
De la fotografia a l’àrea plana: fotografia i matemàtiques
En el món de l’educació, ens costa molt incorporar, de manera efectiva i significativa, la fotografia en la nostra activitat curri...
Tornem a l’educació?
Tornar a l’educació, no pas per poca gent, representarà un alleujament després d’aquest temps estrany. L’educac...
Cuida’t, balla’t
Ballar ofereix un enorme potencial per connectar els nostres tres centres principals, els tres cervells que tots posseïm com a fruit de l...
Aclarint el concepte de barreres per a la participació
Aclarint el concepte de barreres per a la participació Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer gairebé tot, amb adaptacions...
Esmorzem junts?
Esmorzem junts? Norma Sanfiz El petit mos del matí, a més d’un acte quotidià a l’escola, esdevé un espai educatiu en q...
¿Deberes de verano?