La COVID-19 i la política educativa durant la primera infància
L’excepcional pandèmia i les insòlites mesures de prevenció sanitària que hem viscut al llarg dels darrers mesos est...
Escribim poemes al segon cicle de primària
L’article presenta un pla de treball que comprèn tres moments clau: el recull de poesies de caràcter popular per conè...
Diálogo visual y creatividad social
La creatividad es la capacidad mental de pensar de una forma determinada que produce unos efectos concretos. Es creativo quien es flexibl...
Festes i tradicions: la Patum
Quan es parla de Berga ens venen al cap diverses paraules: bolets, neu, excursionisme, colònies tèxtils, romànic, gastronomia, Pa...
La fàbrica de les emocions
Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar compet&egrav...
Educación científica: “Es el tiempo que has perdido con la rosa lo que la hace tan importante”...
Existen algunas realidades escolares, encarnadas en maestras y maestros, que día a día resisten creando evidencias que muestran cómo e...
Reptes actuals en la pràctica educativa infantil
Sobre la construcció de ponts interdisciplinaris, fonamentats en evidències rebudes des de la neurociència, la psicologia i l&rsq...
Viatge en mars moguts
Aquest escrit vol ser una petita mostra de les reflexions que una es fa al voltant de la tasca de la direcció d’un centre escolar. &Eacut...