El bosc com a inspiració. Un taller d’art contemporani a secundària
El present article descriu un taller d'art contemporani a l'institut Corbera durant l'Any Internacional dels Boscos. Lluny de l'art pour ...
Mirar la vida diària amb lupa
L'escola pública Fructuós Gelabert, de Barcelona, es preocupa per donar als seus integrants una educació de qualitat, i això comporta...
Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...
La transformació dels patis escolars: Una proposta des de la coeducació
Són moltes les hores que els infants passen al pati i també són moltes les experiències i els aprenentatges que hi tenen l...
L’esperit de Marx (Groucho, és clar!)
L’humor a la literatura, en totes les accepcions que presenta -fantàstica, autocrítica, rosa, etc.-, afavoreix que els infants lle...
El voluntariat en un programa de tutoria entre iguals per a la millora de la lectura
L'article presenta una pràctica de participació de voluntaris per completar la implicació de les famílies en el marc d'una actuació ...
Som una escola!
Som l'Annabel i la Núria, dues mestres de formació d'adults. Us volem mostrar, modestament, quina ha estat, és i volem que sigui la fe...
Poema objeto y aprendizaje por competencias
Planteamiento competencialConsideramos el área de educación visual y plástica como un espacio híbrido e interdisciplinar. Cabe decir ...