Pinterest: alfabetització digital i artística a l’aula
La xarxa social Pinterest permet crear taulers virtuals en els quals es pot compartir imatges i vídeos. La seva potencialitat didàctica...
La evaluación de la competencia lingüística y audiovisual
Hoy día, realmente nadie sabe evaluar competencias, salvo indudablemente en la formación profesional.(Perrenoud, 2004)Resulta paradóji...
Un joc de rol sobre les al·lèrgies
És freqüent que, entre el nostre alumnat, hi hagi alguna persona amb algun tipus d'allèrgia o intolerància alimentària. Cada cop mé...
Cómo se enseña la competencia en comunicación lingüística
Las competencias son un tipo de aprendizaje vinculado a la utilización de los conocimientos (junto a otros elementos: actitudes, emocion...
Donar sentit a l’activitat
La fulla trencada és el nom de la revista que l'escola pública Heura de Barcelona edita cada trimestre, una tasca de la qual es respons...
La lectura: ambiciones y compromisos
http://www.leer.estodosEn realidad, y para ponderar adecuadamente el reto al que nos enfrentamos, hay que subrayar que las innovaciones t...
Cultura emprenedora a l’escola: L’experiència de Badalona
L'escola Planas i Casals participa, des del curs 2011-2012, en el projecte Cultura emprenedora a l'escola, promogut per la Diputació de ...
Constructivismo, conductismo, cognitismo y otros “ismos”.