Les destreses lectores i els mapes per satèl·lit
El tema de l’article s’emmarca en l’alfabetització en una segona llengua de persones adultes immigrants dintre de l’edu...
Ensenyar llengües des d’un enfocament metodològic global
El sistema educatiu de Catalunya incorpora el tractament integrat de les llengües (TIL) i el tractament integrat de les llengües amb els ...
The Storybook Project, el projecte conte
La proposta didàctica que presentem a continuació té com a objectiu que l’alumnat del cicle superior de primària ela...
Repensar la immersió lingüística a Catalunya des d’una perspectiva plurilingüe
Les aules lingüísticament heterogènies són una realitat cada cop més freqüent a Catalunya, la qual cosa fa pales...
El treball per conceptes
El treball per conceptes planteja un tractament de la gramàtica a l’aula de llengües addicionals que se centra en elements gramatica...
L’aprenentatge competencial de llengües a través de microseqüències didàctiques
L’enfocament competencial de llengües addicionals requereix un treball a l’aula orientat a l’enfocament per tasques. Això...
Pràctiques discursives situades: pràctiques comunicatives genuïnes
Les noves aportacions de les ciències del llenguatge, de la comunicació lingüística i de l’aprenentatge han influï...
Informació: Pedagogía de la palabra