Situacions d’aprenentatge per a la reflexió interlingüística
Miradas. Biblioteca de Aula. Encuentros. Convocatorias. Noticias. Web
¿Pedimos peras al olmo?
ContextualizandogitanaPartimos de una situación "compleja" (en el CAES), en la que existe un eterno debate sobre nuestra tarea educativa...
L’efecte persistent de les cebes. Sobre la lectura de la premsa a l’aula
Una de les funcions de l'escola és ajudar l'infant a conèixer els pensaments i les pautes de comportament que ens fan més sociables, m...
Material per l’alumnat: Els drets dels infants a través dels contes
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA El tríptic de comprensió lectora Evidència aplicada Amb el tríptic de lectura, l’alumnat avança en ...
La fuerza de las palabras, todavía
Un poeta, un novelista, un narrador no da al lector más que la mitad de una obra, y espera de él que escriba la otra mitad, leyéndolo ...
Les competències i l’ensenyament de la gramàtica.
En aquest article, s'hi fa una aproximació al concepte de competència metalingüística, entesa com la capacitat dels parlants de refle...