L’avaluació a l’àrea lingüística
Disposem d’aportacions sobre l’avaluació a l’àrea de llengües que qüestionen el que s’havia fet fins a...
El lector feble des de la biblioteca
Quan pensem en el lector feble des de la biblioteca escolar, hauríem de tenir en compte les seves necessitats a l'hora de dissenyar acti...
L’avaluació per competències
Fer lectors en un context advers
Formar lectors competents, crítics i apassionats és actualment una tasca que sembla que es deixa en mans dels llibres de text, amb les ...
Llegir en temps de lleure
El nexe entre lectura i oci jove és un aspecte bandejat per la recerca sobre lectura al món de l'adolescent, més aviat enfocada a la l...
Comprenc el que llegeixo?
Malgrat que sovint són tractades d'una manera genèrica, les dificultats que troben alguns estudiants a l'hora de comprendre els textos ...
¿Internet: 1; Escola: 0?
L'estudi de cas d'una noia que no pot aprovar el batxillerat de lletres, tot i que dugui una activitat diària, variada i elogiada a la x...
Retrat del lector literari feble
La quantitat de textos literaris que llegeixen els individus permet delimitar una franja de lectors que presenta característiques simila...