Reforcem el model d’escola catalana
L’escriptura creativa per al desenvolupament personal en contextos socials desfavorits
El context sociocultural en què es desenvolupa la vida diària de molts infants i joves d’El Salvador està marcat per la ins...
La reflexió per a la didàctica lingüísticament inclusiva
La realitat diversa que trobem als centres educatius cada vegada obliga més el professorat a reflexionar sobre la seva pràctica docent i...
Rúbriques i avaluació de gèneres discursius
Una avaluació competencial de les tasques del gènere discursiu requereix que es tingui en compte tant el procés com el producte r...
Llibres: La lengua escrita y los proyectos de trabajo
Característiques de les proves competencials en contextos no escolars
L’objectiu d’aquest article és aportar una mica de llum a les proves que avaluen la competència lingüística comu...
Fonaments teòrics de l’ensenyament de la literatura a secundària
L'ensenyament de la literatura es va vehicular, originàriament, a través de la seva història i es va dissenyar com a eina de suport pe...
L’avaluació de la competència lectora a les proves PISA
Les proves PISA concreten la competència lectora en la capacitat per localitzar la informació desitjada, comprendre-la, avaluar-la i ref...