Els portafolis digitals a la classe d’història
En el present article, s'hi explica una experiència de treball basada en la utilització del dossier d'aprenentatge com a eina didàctic...
Kamishibai, més que explicar un conte
Kamishibai, més que explicar un conte Débora Rascón Estébanez Aquest article resumeix l’experiència interdisciplinà...
Jocs en anglès
Si una cosa té jugar és que --a més de passar-nos-ho bé-- ens hem de comunicar. Per això, els jocs constitueixen una eina fantàstic...
Música, mestres!
La ZER del Moianès Llevant s'assegura de compartir propostes diverses al llarg de cada curs que facilitin la relació i el contacte entr...
Saben argumentar sobre ciència els estudiants de secundària?
Saben argumentar sobre ciència els estudiants de secundària? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Aquest treball...
“Jo també!” Aula d’inclusió per a nens i nenes amb altres capacitats
«Jo També!» és el programa d'educació musical per a nens i nenes amb altres capacitats de l'Escola Municipal de Música Blai Net. La...
La pràctica de la coeducació a l’escola
A partir de constatar la realitat de les escoles, a l'article s'hi argumenta que no hi ha escoles coeducatives. S'hi insisteix en la nece...
La transformació educativa des de les aules
La transformació educativa des de les aules En aquest «En profunditat» especial hem seleccionat bones pràctiques transferibles a l...