De què ens admirem
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
TIC i escriptura acadèmica en el treball per projectes
A partir de l’ús de les TIC que fan els alumnes del màster universitari de Professor/a de Secundària en projectes per a tre...
La gestió de l´educació bàsica al Brasil
Us mostrem l’organització politicoadministrativa del Brasil, la complexitat dels òrgans de gestió responsables del sistema ...
El pòster com a gènere discursiu
El pòster constitueix un recurs eficaç per augmentar la cultura científica i l’alfabetització acadèmica dels ...
Éleos con corazón
Des de fa uns quants anys, la nostra escola aposta per la recerca de nous camins, sobretot des del punt de vista metodològic, amb la fina...
Escriptura i perspectiva
En escriure sobre textos històrics, pot ser profitós manejar fonts diverses. Això invita a mirar el contingut dels orígens...
Teresa Punta: «Les dones mestres som bombes de llavors»
Ha estat mestra, directora d’escoles i supervisora de la província de Chubut, l’Argentina. A llarg d’anys de feina ha anat co...
Escriure a través del currículum
L’escriptura acadèmica és el sistema semiòtic principal utilitzat a l’ensenyament secundari per delimitar una idea, c...