«One day – one expression»
Els anys d’implantació del bilingüisme al nostre centre ens han permès detectar-hi possibilitats de millora. Al present artic...
La crisis puede servir para algo
Desde hace meses, estamos inmersos en una crisis económica que, según dicen los estudios realizados y aparte de otras consecuencias, ha...
Digueu-nos, Dante i Petrarca, què és estimar?
En aquest projecte l’alumnat de Literatura Universal crea una entrevista radiofònica per explicar la concepció de l’amor que aparei...
Idees clau sobre les altes capacitats a l’escola
Les creences determinen les conductes dels docents. L’atenció a la diversitat està condicionada per les creences existents a l&rsq...
Tots som importants i junts som imparables
Els grups interactius constitueixen una actuació educativa d’èxit que promou que els infants aprenguin més i que augmentin ...
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA El tríptic de comprensió lectora Evidència aplicada Amb el tríptic de lectura, l’alumnat avança en ...
Tertúlies literàries dialògiques
Compartir la lectura contribueix a construir el coneixement, atorga valor a la paraula, a l’opinió amb base argumentada i ajuda a crear e...
Model dialògic de prevenció i resolució de conflictes
A partir de l’experiència de la comunitat d’aprenentatge de l’escola Mare de Déu de Montserrat, de Terrassa, exposem a...