Tot mirant-se al mirall
Com s’ha d’ensenyar a escriure per aprendre a secundària? Quan haurien d’(aprendre a) escriure els estudiants? Quins só...
El pòster com a gènere discursiu
El pòster constitueix un recurs eficaç per augmentar la cultura científica i l’alfabetització acadèmica dels ...
Els arquetips universals
Els mecanismes per fomentar l’esperit crític de l’alumnat d’educació secundària no sempre són clars. Per...
Recursos per a l’aula: Creació d’un videopoema
Recurs multimèdia per a la creació d'un videopoema.
Jo, lector. Els relats de vida lectora en la construcció del subjecte didàctic
El present article proposa fer una revisió del relat de vida lectora quant a instrument d’investigació i formació en l&rsqu...
Experiència didàctica: microprojectes a primària
Microprojectes és una experiència educativa amb alumnes de cinquè i sisè de primària a l’àrea de conei...
«Me gusta que me trates bien». Si no…, ¡paso de ti!
La planificació didàctica en llengua i literatura