Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
Tecnologies a l’escola per millorar la comunicació
Les TIC han arribat a l’escola per quedar-s’hi i, plantejades des d’una perspectiva pedagògica ben definida, poden ser l&rsqu...
Tecnologia en aules de comunicació i llenguatge
A les línies següents s’hi descriu un cas d’intervenció psicoeducativa combinada, on les eines tecnològiques adq...
Entra al teu joc: realitat virtual i storytelling
La realitat virtual (RV) és un univers màgic en el qual els somnis esdevenen realitat mercès a l’ús de la tecnologia...
Ainhoa Pujana, una trajectòria professional versàtil: «Les noves generacions ja no treballaran...
Definir la carrera professional de l’Ainhoa no és gens fàcil. Geòloga de formació, va escriure la seva tesi sobre cr...
La ceguesa de les notes
Les notes esdevenen un aliat de l’exclusió, la competitivitat i l’individualisme. No tenen raó de ser si no és per es...
El camí de la competència digital docent
En aquest article d'opinió, José Antonio Márquez comenta la tendència a nivell europeu a reconèixer i cer...
Educar a casa
En aquest article d'opinió, Carlota Sala reflexiona sobre l'oportunitat que representa educar a casa.