Por una pedagogía del caracol
Ha llegado el momento de decir: "¡basta de correr!". Nuestra escuela, reflejando las tendencias de gran parte de la sociedad humana, est...
Karima Grant: «Pressionem els infants perquè siguin preadults»
Canviar els paradigmes d’aprenentatge a l’oest africà és l’ambiciós objectiu d’ImagiNation Afrika, una as...
Romper el tabú de la lentitud
Joan Domènech (J.D.): Los movimientos de la lentitud (slow food, slow cities, etc.) intentan devolver tiempo a las personas. Este plante...
Transeducar. Poètiques de la diversitat sexual
Transeducar és una proposta que impulsa diàlegs àgils i espais de llibertat als entorns educatius, formals i informals, en les di...
En la escuela, ¿es posible una educación lenta?
El objeto de este pequeño artículo es poner sobre la mesa dificultades y oportunidades para poder hacer una reflexión en nuestros luga...
El rol del professorat a les aules on es practica l’aprenentatge cooperatiu
L’aprenentatge cooperatiu requereix un nou rol docent, tant pel que es refereix a la preparació de la classe com al desenvolupament de le...
Pedagogía “creativa” desde la condición humana
La excelencia y la condición humana¿Hay algo de erróneo en querer la excelencia? ¡Claro que no! Como nos informa la Real Academia Esp...
Taller d’escriptura creativa. Participació educativa de les AMPA
L’AMPA del CEIP Antonio García Quintana ofereix un programa de participació educativa de les famílies que consta de project...