Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Sobre la competencia comunicativa
Al començament de la dècada de 1970, i en el context de les investigacions de la sociolingüística i de l’etnografia de...
L’ètica en l’educació
A l’informe de la Unesco Replantejar l’educació s’insta a reflexionar i reafirmar la visió humanista de l’educac...
La funció del llibre de text a la classe de llengua
El llibre de text és encara l’element que més condiciona el treball de llengua a l’aula. L’article analitza en quina m...
Treballem les habilitats orals amb l’eina Oralitat
Viure en comunitat vol dir, entre moltes altres activitats, compartir, decidir, consensuar, discutir, dialogar, reflexionar i comprendre....
I si l’atenció a la diversitat comencés per les famílies?
En aquest article d'opinió, Leticia Barbadillo es pregunta què passaria si als centres educatius l’atenció a la diversitat ...
L’adaptació teatral d’Alícia al país de les meravelles
Aquest article mostra com es va treballar amb adaptacions teatrals de la novel·la Alícia al país de les meravelles, de Lewis Carr...
Notícies d’interès