Preparar la rentadora, una activitat quotidiana
La vida diària brinda als professionals de l’educació múltiples i variades oportunitats de realitzar aprenentatges signific...
«De gran vull ser…». L´argumentació oral (i escrita) pas a pas
«De gran vull ser...». L’argumentació oral (i escrita) pas a pas Montserrat Vilà Santasusana, Joana Medina Mayol L’art...
Marina Via Coll-Vinent, estudiant del grau d’Infantil. «Ser mestra, una manera d’estar»
«No sé dir en quin moment vaig descobrir que volia dedicar-me a l’educació. De sempre, em sembla. Als 15 anys, a l’esp...
Banksy a l’aula
De la bretolada a la contracultura i, d’aquí, a la cultura. L’art només necessita temps per esdevenir un ensenyament cl&agra...
Parlar abans d'escriure i pensar abans de parlar
Parlar abans d’escriure i pensar abans de parlar Alícia Santolària Orrios, Susana Sánchez Rodríguez Es presenten situacions ...
«Iatà», «nena cau», «nen aigua», «no té». Hem de corregir la parla infantil?
En aquest article d'opinió, Beatriz Ituero i Marta Casla es pregunten si hem de corregir els errors de la parla i...
Notícies d’interès
Oralitat i escriptura, una relació d´ajuda mútua
Oralitat i escriptura, una relació d’ajuda mútua Montserrat Vilà Santasusana, Josep M. Castellà Lidon Una de les vivènc...