Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...
PrograMación en Scratch con «M» de matemáticas
PrograMación en Scratch con «M» de matemáticas En este artículo queremos aportar ideas para incluir aspectos relacionados con...
Ep! MRPAE: creixent juntes amb la renovació pedagògica
Ep! MRPAE: creixent juntes amb la renovació pedagògica Júlia Bardera i Reig, Pilar Yglesias Vicens La celebració del Congrés ...
Coneguem Salvador Espriu
Aquest article presenta l’experiència de la realització, a diferents escoles de Catalunya, d’un taller didàctic sobre...
#VerdaguerObert
#VerdaguerObert Mantenir el vincle durant el confinament mitjançant propostes diàries Mari Paz González Muñoza, Anabel Ramos Rodr&...
De la realitat al joc simbòlic i del joc simbòlic a les matemàtiques
Aquesta experiència té com a objectiu principal usar el sistema monetari (l’euro) en una situació contextualitzada (la boti...
CoSpaces_Edu, el poder de los videojuegos al servicio de la historia
CoSpaces_Edu, el poder de los videojuegos al servicio de la historia La integración de experiencias inmersivas tiene el potencial de tran...
Conspiración Educativa: trobades per teixir somnis
Conspiración Educativa: trobades per teixir somnis Conspiración Educativa Conspiración Educativa és un moviment de renovació ...