Relaciones familia y escuela en un curso marcado por la COVID-19. Respuestas saludables
Relaciones familia y escuela en un curso marcado por la COVID-19. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan. Queremos dis...
Un alumne amb sordesa a l´aula de música (ordinària)
Un alumne amb sordesa a l’aula de música (ordinària) Anna Faz Florensa Hi ha molt de material publicat en relació amb la manera c...
Qui caça, el lleó o la lleona?
A l’escola 11 de Setembre, de Sant Quirze del Vallès, des de la biblioteca escolar, intentem oferir històries, treballar-les, come...
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament Experiències en entorns virtuals amb alumnes que pateixen malalties José Blas ...
Codis QR per a tothom
La lectura de codis QR a l’escola obre un ventall molt interessant de possibilitats. En aquest article, s’hi presenta un exemple pr&agrav...
El trabajo en el aula con grupos estables de convivencia (II)
Coaching per un lideratge emocional, ressonant i sostenible
Coaching per un lideratge emocional, ressonant i sostenible Rosa Miralles Pascual Desenvolupar les competències socioemocionals de la dir...
Aprenent dansa amb música pop
Sovint, tant a la classe d’educació física com a la de música, s’utilitzen les danses tradicionals locals i d’a...