A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...
Una escola connectada: una ciutadania que aprèn
En aquest article, us expliquem com s'ha dut a terme un projecte telemàtic realitzat a partir d'unes necessitats concretes i com aquest ...
Recuperant l’alè: famílies en procés de desacceleració.
A partir de l'observació dels nostres fills i filles petits, han sorgit moltes preguntes i algunes reflexions que ens han portat a repen...
Exprimiendo el dossier
¿Por qué CAMform?CAMform, CAMform¿Cómo es y cómo se utiliza CAMform?CAMformObjetivos: la autoevaluación en los objetivos promueve u...
La mirada lenta
La reflexió sobre el temps en la societat actual ens remet a autors d'altres èpoques que ja feien referència a la idea de donar la dur...
Mates i cinema
La matemàtica és un llenguatge que busca sistematitzar, endreçar i interpretar fenòmens de la realitat. Buscar aquesta connexió entr...
El temps compartit amb els infants
El que pretenem amb aquest article és realitzar un petit recorregut entre el que l'alumnat du a terme a l'escola, la manera com reflexio...
Juegos cooperativos y abordaje positivo del conflicto
provenciónprovenciónLos juegos cooperativos permiten descubrir y ejercitar destrezas que son valiosas para cualquier otra actividad; po...