Aprendre a llegir en l’era digital. La lectura amb altres persones en el procés de desenvolupame...
Després de recordar el caràcter après i complex de la competència lectora i d'explorar les diferències entre els textos en els supor...
La planificació estratègica
Sovint, el projecte educatiu és una bona idea no aplicada; el projecte de direcció, un primer pas en la direcció adequada, i la planif...
L’«Escolta’m» i la gestió de les emocions.
Aquest article convida a endinsar-se en la mar de sentiments i d'emocions que dansen en aquest reduït espai de trobada que és l'aula pe...
¿Cómo ayuda la educación visual y plástica a desarrollar las competencias básicas?
Un marco de referencia: la cultura visual"Vivimos en un entorno eminentemente visual." ¿Cuántas veces hemos oído esta misma expresión...
Hablar antes de escribir y pensar antes de hablar
Hablar antes de escribir y pensar antes de hablar Alícia Santolària Orrios, Susana Sánchez Rodríguez Se presentan situaciones de a...
L’institut al Facebook
La lectura escolaritzada i la lectura digital se solen concebre com a pràctiques lletrades antagòniques que competeixen. Aquest article...
El procés d’acollida a les famílies nouvingudes des de l’AMPA
Per acollir les famílies nouvingudes que s'incorporen al sistema educatiu català, a la nostra escola, amb la col.laboració de l'AMPA i...
Què és la classe petita?
La classe petita és l'aspecte pràctic del projecte Escolta'm, en el qual l'escolta activa per part del mestre o de la mestra és una pe...