Núm. 142: Repensar les pràctiques de ciutadania a les rutines de l’institut?
25è aniversari de la Federeció de Moviments de Renovació Pedagògica
Emocions, entrenament personal i pensament
Agents educatius i institució escolar
Pot una escola unitària, mitjançant la seva acció, modificar els pressupostos generals de l’Es...
Pot una escola, realment, modificar els pressupostos generals de l'Estat? La pregunta, sens dubte presumptuosa, no és, en aquest cas, gr...
Embranzida de futur. Fem camí cap al canvi!
Aquest temps de confinament obligat també ha representat una oportunitat de reflexió pedagògica a la ZER L’Oliver. Han esta...
Guia de recursos bàsics.
La idea d'aquest article, tal com em va ser sol·licitat per la revista, no és la de presentar un llarg i exhaustiu catàleg de material...
La tentación asistencialista en la intervención socioeducativa
A menudo, en la tarea educativa, desde la escuela a Servicios Sociales, confluimos múltiples profesionales con criterios diversos de act...