El nostre Projecte Llegim: Un replantejament del procés educatiu amb un enfocament completament ...
El Projecte curricular de centre del nostre institut és a la base del nostre Pla de millora i també del Projecte de direcció. Va ser v...
Habitar l’aula des de les intencionalitats i els significats
Plantegem algunes reflexions com a marc teòric de referència per poder interpretar, de manera situada i compartida, algunes actuacions ...
Mi escuela, el hospital
Las maestras del aula hospitalaria del Hospital Vall d'Hebron, de Barcelona, hemos llevado a cabo, a lo largo de dos años, un trabajo co...
El drama y la oralidad.
Taller d’escriptura creativa. Participació educativa de les AMPA
L’AMPA del CEIP Antonio García Quintana ofereix un programa de participació educativa de les famílies que consta de project...
El pensament creatiu: Clau transversal en la formació inicial del professorat
La superació d'un món canviant, que encara recreava amb intensitat arrels i estructures reflexives de base, n'ha provocat un altre de m...
Jordi Cots Moner “Cal potenciar l’escolta dels infants”
A la nostra societat actual, facilitem que els infants siguin infants?, els sobreprotegim?, els deixem indefensos davant les pantalles?, ...
El pedagogo hospitalario, tutor resiliente
La resiliencia en el proceso formativoA esa capacidad que nos permite reconstruirnos a nosotros mismos, con el respaldo del otro y de nue...