La programación de la enseñanza de las competencias
Seguramente resulta muy difícil no aprender de los errores anteriores. En estos momentos, medio país, especialmente todo aquel que est...
La trampa de la innovació pedagògica
En aquest article d'opinió, Alicia Nimo reflexiona sobre la necessitat d'abordar la innovació des d'una intensa formació i u...
Els alumnes opinen. Els exàmens i les proves d’avaluació
En el marc del Seminari de Coordinació Primària-Secundària del districte de Sant Andreu (Barcelona), s'ha realitzat, durant el curs 20...
Un sistema para cuidarnos
Un sistema para cuidarnos Raúl Martínez Robles Igual que en nuestras vidas personales, en los centros educativos los equipos humanos est&...
Miquel Àngel Essomba, experto en temas de interculturalidad. «Romper barreras, construir puentes»
Mastegar un llibre i pair-lo: animació lectora
Al segle xvi el filòsof Sir Francis Bacon deia: «Alguns llibres són provats, uns altres devorats, però n’hi ha poqu&i...
Aprender y enseñar en una escuela rural portuguesa
En aquest article, s’hi pretén donar a conèixer i comentar certs components del procés d’ensenyament-aprenentatge en ...
Fer país pedalant
L'escola Terraprims de Camallera (ZER Tramuntana, Alt Empordà), una escola petita, dinàmica i humana, es relaciona amb el seu entorn am...