El retorn a la natura des d’una perspectiva historicoeducativa
Jordi Garcia Farrero Universitat de Barcelona Aquest text traça un itinerari que comença amb Rousseau i que s’acaba amb el moviment de...
Aprenem junts
Aquest projecte és una proposta interinstitucional entre la residència Zuetxe i l’escola CEIP Urkitza HLHI per promoure l’ap...
Estratègies per millorar l’encaix de Institut Lluís Vives en l’entorn i millorar-ne la imatge (...
Educar sense uniformar
Escenificar un llibre.
El present article, parla sobre les possibilitats dæadaptar un text escrit per representar-lo.
Yoga Iyengar para mejorar el bienestar docente
Desde que somos niños, aprendemos que nuestra felicidad depende de hechos externos. Así, cuando las cosas no salen como esperamos, todo...
Iniciar al alumnado en los trabajos de investigación
La importancia de los proyectos y trabajos de investigación En este tipo de trabajos el alumnado deberá activar sus habilidades, destre...
Embranzida de futur. Fem camí cap al canvi!
Aquest temps de confinament obligat també ha representat una oportunitat de reflexió pedagògica a la ZER L’Oliver. Han esta...