Saber escuchar, reconocer, acoger y compartir: una experiencia de formación en valores
¿Se puede asesorar en valores?Si partimos de la definición que nos da la Real Academia Española, en la que "asesorar es dar consejo o ...
Castella i Lleó: escenaris d’aprenentatges resilients i vius
Programa de renaturalització i adaptació de patis escolars al canvi climàtic Toni Aragón Rebollo Coordinador del projecte PRAE (Pr...
L’acompanyament en la pandèmia. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Mirades d´infants, mirades de futur
La fábrica de las emociones
Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar compet&egrav...
Webgincana: la història de l’escola
En aquest escrit, hi parlarem de la webgimcana com a estratègia didàctica per treballar la història de l'escola.
Experiència inclusiva a l’àrea d’educació física com a element pedagògic d’igualtat i cohesi...
La inclusió se centra a evitar i a eliminar la marginació i l'exclusió explícites, tot intentant obtenir un rendiment òptim de les p...
Projecte “Instal·lació”.
A continuació, explicarem una experiència realitzada amb alumnes de quart d'ESO al voltant del terme ½instal·lació+. La proposta inc...