Reforma educativa o reforma de l’educació?
AICLE: integració de llengua estrangera, continguts i competències
La posada en marxa de programes educatius que utilitzen la metodologia AICLE, d'aprenentatge integrat de llengua i continguts, comporta u...
Construint coneixement de forma compartida
Entre el professorat, es parla habitualment de la necessitat de coordinar-se, de prendre acords de forma. Quan parlem de treball en equip...
Renaturalitzar, tornar a connectar amb l’essència
Marta Burguet Arfelis Universitat de Barcelona El nostre contacte amb la natura s’estableix a través de la relació. Si el que prioritz...
De què parlem, d’inclusió o d’escola inclusiva? Un esbós de l´estat de la qüestió
The young scientists or investigate, discovering and communicating in English
L'article que presentem a continuació planteja l'evolució del projecte de llengua anglesa de l'Escola del Mar de Barcelona en els darre...
El desenvolupament de la competència matemàtica, a través d’un procés d’indagació
L'article que presentem té dos objectius importants: d'una banda, mostrar com es desenvolupa la competència matemàtica en una aula on ...
Avaluar, un procés engrescador a l’aula