Coneixement i pràctica a les aules
Durant aquest curs, anirem publicant escrits de mestres disposades i disposats a compartir amb tu, lectora o lector, les seves pràctique...
Núm. 166-167: El pati: una excusa per explorar, orientar-nos i representar
Som molt petits, però fem coses molt grans
Que comenci la funció!
Temps difícils
La inclusió requereix una gran interdisciplinarietat a partir dels diferents mestres de l'escola, de l'EAP, del CREDA i d'altres serveis...
Joan Vaello. “No hi ha problemes, hi ha reptes. El problema t’atura mentre que el repte t’estimul...
Fa trenta-dos anys que em dedico a l'ensenyament. Hi vaig començar com a mestre; després, vaig fer de professor de filosofia a secundà...
Recomanacions de BBM: El secret d’estimar. En Pere sense por. El Cosme i el monstre menjamots. El...
El futur de l’educació a la natura
Katia Hueso Kortekaas Grupo de Juego en la Naturaleza Saltamontes. Collado Mediano (Madrid) Universitat Pontifícia Comillas. Madrid L’edu...