Entrem dins d’un plànol.
A l'escola Fort Pienc, de Barcelona ciutat, utilitzem l'estratègia metodològica dels projectes de treball com a eina per assolir les co...
La audiencia pública a los chicos y las chicas de Barcelona: un proyecto singular para aprender ...
www.bcn.es/educacioLas propuestas que los chicos y las chicas han realizado al final de cada proyecto siempre han sido atendidas por el c...
Catalunya: Barcelona i l’aposta per naturalitzar espais educatius
Maria Truñó Salvadó Comissionada d’Educació e l’Ajuntament de Barcelona Marta Carranza Gil-Dolz del Castellar Consell ...
Milena en qüestió
L’opinió de la infància sobre l’educació
L’encàrrec que el ministre d’Educació ha fet al filòsof i pedagog José Antonio Marina perquè elabori el...
Asesoramiento familiar en colaboración con los centros escolares
En el present article, s’hi ressenya una experiència comunitària d’innovació social per promoure la parentalitat posi...
Alumnat amb pèrdua auditiva
La resposta educativa i l'organització de l'aula per a nenes i nens amb pèrdua auditiva comporten uns plantejaments propis, diferents d...
Avaluant la pràctica educativa per a la millora continua dels processos d’ensenyament i aprenent...
En aquest article, s'hi presenta una experiència d'aplicació d'un autodiagnòstic pedagògic que es va dur a terme amb l'Escola Thau de...