Aprendre a fer preguntes
Les preguntes són el motor de qualsevol investigació científica, perquè vehiculen i concreten allò que es vol fer o saber en funció...
Competencia digital: para qué, quién, dónde y cómo debe enseñarse
Entonces entendí la verdadera envergadura de esa nueva y radical lucha de generaciones que está ocurriendo en las aulas, hogares, acera...
Miriam Leirós, coordinadora de Teachers for Future Spain: «Cal preparar els nens i les nenes per ...
Una autodefinició: Tenaç quan crec en alguna cosa, i hiperprotectora dels que m’importen. Un lema de vida: Abans de jutjar, posa’...
Buscar escola, quin trasbals!
A l’escola, és possible una educació lenta?
Com dèiem a la presentació d'aquest monogràfic, els dubtes, els debats i les reflexions que s'han produït a l'entorn de la proposta s...
Aprender a buscar y seleccionar información digital
El punto de partida: la información digitalLa información digital es muy diversa tanto por su origen y formato (desde la simple traducc...
El temps i els docents
La vida diària atrafegada de l'escola a voltes ens fa oblidar la capacitat que podem tenir de gestionar el temps. Aquest temps, ocupat e...
Els ocells tenen ales, els infants tenen llibres.
El present article, parla sobre com es poden presentar els llibres als infants de manera lúdica i efectiva.