La persona alfabetitzada pot prendre la paraula de manera més lliure
Ensenyar a llegir i a escriure no és només una qüestió tècnica. Ensenyar a llegir i a escriure, igual que qualsevol altra acció edu...
Treball cooperatiu.
A propòsit de diverses reflexions entorn de la introducció del treball cooperatiu en una escola d'educació especial (centre Maregassa ...
El valor de la paraula
El valor de la paraula Iniciem l’any de l’esperança amb un ambiciós pla de vacunació amb prioritat per als nostres avis, un...
Jocs de taula i drons com a recurs educatiu
Introduir estratègies de ludificació en l’aula es converteix en un element idoni per propiciar la motivació de l’alum...
La formació en pràctica reflexiva i els equips directius del centres
La pràctica reflexiva esdevé un mitjà fonamental per transformar la pràctica educativa. Si la formació del professorat és únicamen...
La millor cura, la prevenció.
El mal d'esquena és un problema sanitari important a la nostra societat. L'adquisició d'hàbits posturals correctes s'ha de treballar d...
Un sistema para cuidarnos
Un sistema para cuidarnos Raúl Martínez Robles Igual que en nuestras vidas personales, en los centros educativos los equipos humanos est&...
Josep Maria Rodés: «Quan el projecte és de tots, tothom l’aplica»
És el cap d’estudis de l’escola Guinardó, de Barcelona, una cooperativa de mestres que ha impulsat, al llarg de molts anys, ...