Cuando el asesoramiento es el espejo de la vida del centro
Las escuelas tienen que aprender. Tienen que romper la dinámica obsesiva de la enseñanza para transformarla en una inquietante interrog...
Oralidad y escritura, una relación de ayuda mutua
Oralidad y escritura, una relación de ayuda mutua Montserrat Vilà Santasusana, Josep M. Castellà Lidon Una de las vivencias más m&...
La Tira
L’institut al Facebook
La lectura escolaritzada i la lectura digital se solen concebre com a pràctiques lletrades antagòniques que competeixen. Aquest article...
UdiGital.edu: experimenta, juga i aprèn a través de les TIC
Aquest projecte està inspirat en el construccionisme i combina temes d'innovació educativa, TIC a l'educació i TIC per al desenvolupam...
Poblar l’escola per habitar la societat
En aquest article, s'hi exposa una experiència d'aula amb alumnes de cinquè de primària que va portar a la realització d'una exposici...
Sent el canvi, escolta la teva terra
Fernando Martín González Marina Ojeda García IES Santigo Santana Díaz. Arucas (Las Palmas) Dintre del marc del projecte Erasmus Li...
Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...