«Educació a l’hora» i secundària obligatòria
Podem utilitzar el temps com una eina de transformació al servei de l’educació? Els horaris acadèmics poden ser un instrume...
Dret 0: amb veu i vot
El dret 0 no està inclòs en la Convenció sobre els Drets de l’Infant, però en canvi s’hi reconeix les criature...
Unitat didàctica integrada: Forn solar
A continuació presentem una unitat didàctica integrada que, com a producte final rellevant, proposa la construcció d’un for...
L’absentisme escolar des d’una perspectiva global.
Aquest article vol fer una reflexió sobre la necessitat d'abordar l'absentisme escolar d'una forma global, tenint en compte els factors ...
El asesoramiento, ¿reto o necesidad?
El asesoramiento, ¿reto o necesidad? Pepi Torres Muchas escuelas están inmersas en procesos de transformación y mejora con el objetivo ...
Mirar el món amb els ulls de l´altra persona. El mapa d´empatia
El mapa d’empatia és un instrument útil per a l’orientació i la tutoria, aplicable en distintes situacions. Ens perme...
Treballant els objectius de desenvolupament sostenible a l´aula STEAM
En el present article es presenta una proposta educativa per treballar els objectius de desenvolupament sostenible des de l’educació STEA...
Educar per a la nova era
Fa cinc anys l’escola Talaiot es va trobar amb la necessitat de prendre una decisió important. Aquell curs escolar varen confluir tots el...