Referencias bibliográficas
Transformamos los patios escolares
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Elena Contra Feu, vetlladora de l´Escola Cervantes (Lleida). Aprendre el que és humà
Té 57 anys i parla de la seva feina com si hagués començat a treballar ahir mateix. Actualment, està ocupada en un project...
L’espai buit. Temps i espais de possibilitats
L'escola El Martinet, de nova creació des del 2004, parteix d'uns principis educatius fonamentats en el concepte de coneixement i de la ...
Creure en l’educació.
¿Cómo aprende el alumnado a usar y evaluar pruebas?
Relaciones entre las tres competencias científicasEn este trabajo llamamos competencias científicas a las capacidades requeridas para e...
Epílogo. Un estudio de casos: la acción cultural en la Galicia urbana
Què ens diu la recerca científica: Significativitat i funcionalitat
Significativitat i funcionalitat Consigna de l’evidència Afavorir la vinculació dels coneixements previs amb els nous coneixements que...