Trabajar por competencias, decidir por competencias
Incorporar las competencias básicas en las decisiones del centro supone una serie de cambios que movilizan, entre otras muchas cosas, el...
Propuesta STEAM, con A de arquitectura: creatividad y ciencia
Propuesta STEAM, con A de arquitectura: creatividad y ciencia Los proyectos STEAM que incorporan la arquitectura y su contexto, en edades...
La primera infància en temps de pandèmia: desigualtats educatives i reptes per a un futur immediat
La cancel·lació de l’escola presencial per tal de reduir la propagació de la covid-19, tot i que parcialment substituï...
Aprender el mundo.
La veu de les famílies en l’acció tutorial
La veu de les famílies en l’acció tutorial Aportacions de les famílies per a la millora de l’acció tutorial Cristina A...
Bibliomèdia. Llibres. Utopedia. Trobades i convocatòries
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Què ens cal? RODARI, G.; BONANNI, S. (il·l.) DURAN, T. (trad.) Barcelona. Kalandraka, 2010 Aquest àlb...
Entornos virtuales de aprendizaje (II)
El poder de l’evocació en l’aprenentatge
Consigna de l’evidència Instar amb freqüència l’alumnat a completar tasques que requereixin l’evocació, és ...