Ciudades para 2050
Ciudades para 2050 Un proyecto para trabajar la sostenibilidad urbana en 3.º de ESO Diego Sobrino López CEO La Sierra de Prádena. Segov...
Anàlisi de projectes entre escola i famílies
Anàlisi de projectes entre escola i famílies Diagnosticar la sistemàtica en la gestió participativa d’un projecte és el...
Parlar abans d'escriure i pensar abans de parlar
Parlar abans d’escriure i pensar abans de parlar Alícia Santolària Orrios, Susana Sánchez Rodríguez Es presenten situacions ...
El impacto de los ODS desde la educación
El impacto de los ODS desde la educación Coral Elizondo Carmona Maestra y psicóloga educativa Autora de libros educativos y del blog Mon ...
Acompañar las sexualidades nos pide creatividad
Anna Jeremias Marin, Elisabet Dionis Serna, Noemí Muñoz Pandiella, Laia Ramiro Rubal El acompañamiento a las sexualidades y a las afect...
HEM LLEGIT
Coaching con familias GINER, A.; PÉREZ, G. Madrid. Síntesis, 2021 M’agraden els acrònims; així doncs diré, per comen...
Comunicació de l’avaluació utilitzant el portafolis
Lluny de ser un procés adreçat a qualificar l’alumnat o a establir classificacions, entenem l’avaluació com un factor...
Aprenem llengua mentre experimentem