Diez preguntas que debería hacerse un equipo directivo sobre el tratamiento de la diversidad
En el present article, se suggereix partir de deu preguntes sobre el tractament de la diversitat, perquè un equip de direcció ha de trac...
Más que baile
En el recurso «Más que baile» se propone un proyecto interdisciplinar para desarrollar la expresión corporal y el movimiento con pens...
Fem fotos on hi hagi transformacions d’energia?
Les activitats d’aplicació tenen com a finalitat que l’alumnat utilitzi els coneixements parcials adquirits en el procés de ...
Controversias sociocientíficas
L’ensenyament de les ciències ha de formar ciutadans i ciutadanes capaços de participar en la societat del segle XXI de manera act...
Una pissarra
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Queremos ser competentes
L’Escola Andorrana ha viscut un canvi durant el curs escolar 2014-2015. Aquest canvi s’emmarca en un projecte d’innovació, el...
Oído perfecto
Valoramos la app Oído Perfecto; sus principales características y funciones como herramienta didáctica para el entrenamiento auditivo....
Avaluar tenint en compte la diversitat de l’alumnat
Que un dia qualsevol un infant digui: «A mi la base d’orientació em serveix per posar ordre a les meves preguntes i frases i tamb&e...