La formació dual
La tradició de la formació inicial dels docents s’ha basat en un conjunt de plantejaments sobre com haurien de ser l’educaci...
Deu preguntes que s’hauria de fer un equip directiu sobre el tractament de la diversitat
En el present article, se suggereix partir de deu preguntes sobre el tractament de la diversitat, perquè un equip de direcció ha de trac...
Controvèrsies sociocientífiques
L’ensenyament de les ciències ha de formar ciutadans i ciutadanes capaços de participar en la societat del segle XXI de manera act...
Volem ser competents
L’Escola Andorrana ha viscut un canvi durant el curs escolar 2014-2015. Aquest canvi s’emmarca en un projecte d’innovació, el...
El treball cooperatiu en la pedagogia de projectes
El treball en equips cooperatius és un tipus d’organització social de l’aula cada cop més emprada a les escoles que t...
Els camins per anar a l’escola
Les seqüències didàctiques en el marc del PERMSEA segueixen sempre una mateixa estructura. Salvant petites variacions, constitueixe...
La pedagogia de projectes en un cas aplicat: l´Escola Andorrana
L’Escola Andorrana ha portat a terme l’aplicació de la pedagogia de projectes. Per fer-ho, ha definit una estructura curricular i u...
Mar Romera, mestra i pedagoga, presidenta de l’Associació Pedagògica Francesco Tonucci. Escol...
«No vaig tenir mai cap mestre a qui calgui recordar», diu la Mar tranquil·lament però amb certa llàstima. «Als ...